Jaką metodą samodzielnie wykonać reklamę na ciężarówce?
Oferta reklamowa na prywatnym aucie jest najbardziej opłacalną strategią promocji. Stanowi idealną opcję na pewne reklamowanie, artykułu, naszej spółki czy świadczonych usługi. Ruchliwość, opcja trafienia do nowych kategorii odbiorców to kluczowa zaleta nadruków reklamowych na pojazdach, ciężarówkach – autach.
W jaki sposób przygotować promocję – obkleić własny pojazd?
Wbrew temu co mogłoby się wydawać bynajmniej nie jest to wyjątkowo wymagająca czynność. Zależnie od tego, jaki posiadamy koncept na swoją reklamę, takiej technologii przygotowania będziemy potrzebowali użyć. Najpopularniejszą – znaną oraz najbanalniejszą do samodzielnego stworzenia jest grafika marketingowa cięta z oklein samoprzylepnych. Jak się zatem wziąć do sporządzenia naszego arcydzieła?
W pierwszej kolejności powinno się rozpocząć od projektu plastycznego, czyli co i gdzie powinno się znaleźć, w jakich kolorach, jak duże i najważniejsze, na jakich fragmentach samochodu. Pod kątem tego jak na przykład zaplanujemy umiejscowienie naszych napisów na konkretnych częściach – elementach samochodu, będziemy potrzebowali dostosować typ okleiny oraz opcjonalnie metodę jej aplikacji. Doradzamy amatorom, aby startowali od płaskich fragmentów bryły samochodu. Po co ? – bo reklama w owych miejscach (płaskich) okaże się najbanalniejsza do aplikacji – wyklejenia oraz jednocześnie, cena folii na proste podzespoły będzie tańsza od folii np. wylewanych.
Wstępny etap – opracowujemy grafikę na pojeździe.
Od tego wszystko się zaczyna. Jest to pierwszy a także główny krok, przybliżający nas – właścicieli biznesów do finalizacji projektu, jakim ma być oklejone w przepiękną reklamę na samochód. Żeby przygotować taki schemat, idealnie by było mieć jakiś program graficzny. Powszechnie wykorzystywane do przygotowywania grafik – reklam, są aplikacje wyprodukowane przez Adobe i Corela. W przypadku gdy posiadamy na laptopie którąś z wersji dla przykładu Corel Draw, to należy zrobić zdjęcia z prostopadłej lokalizacji (nie z perspektywy), dwóch drzwi bocznych i bagażnika pojazdu. Potem musimy szczegółowo wymierzyć auto w „naturze” – specjalnie byśmy mogli pracować nad układem w konkretnej skali. Rekomendujemy wykorzystywanie skali bądź jeden do jednego, względnie jeden do dziesięciu. Zapobiegniemy dzięki temu pomyłki przy eksportach projektów do programów przycinających bądź drukujących naszą przygotowaną reklamę. Skoro mamy już fotografie samochodu, poznaliśmy jego rzeczywiste gabaryty, mamy laptop oraz prawidłowy program plastyczny, to musimy rozpocząć projektowanie naszej reklamy.
Leave a Comment